Tjurigt sto

Japp som de står så var inte Elisa en dröm att rida idag, red bort till paddocken för tänkte dressyra lite. Tränade på  övergångar och mycket tempoväxlingar, och i galoppen i vänster varv var hon fin lyssnade väldigt bra när jag skulle samla henne, kom tillbaka jätte bra. Men i höger nja där kan jag inte påstå att de gick speciellt bra. Hon tappade bara galoppen och gick mycket i sidled, och jag kände att jag var inte på de bästa humöret så vart bara så sjukt irriterad, och hon lyssnade inte alls på skänkeln idag... och de var ett hörn som var jätte farligt så där fick jag kämpa med att få ut na. Hehe nää känner att de var inte riktigt våran dag ;)

Vart inget bloggande igår, men vart ingen ridning var ute och gick med na i skogen en sväng. Mys :)

Kommentarer
Postat av: Nelly

sv; ja hon hennes färg är jättefin. Ska bli intressant att se fölet efter henne när hingsten ser ungefär likadan ut :D

2011-10-20 @ 11:18:41
URL: http://njidon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0